Ga naar 
Organisatie van archiefbeheer bij verhuizing
Als uw organisatie onlangs zelf een verhuizing heeft meegemaakt, of als u aan de vooravond staat van een verhuizing, dan weet u wat er allemaal bij komt kijken. Het in de afgelopen jaren gevormde archief blijkt nog wel eens een obstakel te zijn. Moet dat nu wel allemaal mee? Maar dáár hebben we geen ruimte voor gereserveerd! En hoe vinden we na de verhuizing de benodigde stukken weer terug? In dit artikel wordt duidelijk gemaakt waarom het van belang is dat specialisten op het gebied van de documentaire informatievoorziening al in een heel vroeg stadium betrokken worden bij de verhuisplannen. Daarnaast treft u in deze publicatie een praktische checklist aan.

U bent niet ingelogd

  1. U kunt het volledige artikel downloaden als u een abonnement heeft op de IWA-base.
  2. Gebruik het inlogscherm in de linker kolom om in te loggen.
  3. Heeft u nog geen abonnement, klik hier om te abonneren.
  4. Wilt u een proefabonnement aanvragen klik hier voor meer informatie.